Västerås

Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag. Jag skulle blogga innan jag åkte på mötet men sen blev det stressigt så jag hann inte. Men hur som helst så blev mötet inte av. Eller.. Det blev av, men i en annan "stad", utan mig. Haha... De hade nämligen skrivit fel var mötet skulle vara så jag knallade ner till samhället för att prata framtidsplaner och blabla och stod sen och frös utanför medans jag ringde dem för att informerade om händelsen. Mamma kom och hämtade mig, så åkte vi in till Västerås, hämtade Lina och begav oss till Hälla. Hittade de skitsnygga skorna jag kollat på förut i stan men det fanns inte min storlek. Bara mindre och större. Det är väl typiskt? Så det blev inga skor idag - och skohyllan skippade jag. Jag tänkte att jag istället ska ta och sälja några par. Såna som vet jag inte kommer använda igen pga att de är för små och liknande. Men mer om det när det blir aktuellt.


Jag har varit så trött hela dagen. Skulle lätt ha somnat om jag la mig ner på golvet på ICA Maxi, vilket jag hade bra lust att göra. Jag somnade i alla fall i bilen på väg hem, men är fortfarande jättetrött så jag ska nog krypa ner i sängen snart. Men först ska jag gå ner och mysa i soffan med te, goda mackor och Tudors tillsammans med Lina och mamma. Puss!

 
Det tråkigaste med "fuktigt" väder är att mitt hår blir så här (Bild 2)


Dagens mest använda produkt: Chanel Lévres Scintillantes Glossimer #93



Dagens låt: Soulja Boy - Kiss me thru the phone


Kommentarer
Postat av: Fatma

Jag tycker att ditt hår är jätte fint! :)

2009-01-29 @ 18:28:56
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0