Day 19

Godmorgon! Det blev en sen morgon även idag, men jag vaknade ju i alla fall medans det var ljust, haha... Låg och tänkte på att jag måste börja gå upp tidigare på mornarna igår kväll och blev nyfiken på en sak... Vad gör mina läsare egentligen? Går i skolan, jobbar, pluggar..? Vad gör Du? Som ni kanske redan vet så jobbar inte jag just nu, men söker. Så det blir en hel del fritid, vilket såklart är skönt men ibland känner jag mig väldigt stressad av att inte göra någonting (som att jobba menar jag då, inte saker att göra på fritiden). Väldigt sena sovmornar blir det en hel del av också, men jag ska väl inte klaga... När jag fått jobb kommer det garanterat låta "ååh jag är så trött, jag vill bara ligga kvar i sängen, orkar inte gå upp", istället. :P

Såg nyss att vi fått massa snö igen. Vad tråkigt! Jag som hade tänkt ta en långpromenad idag, det blir inget av nu, nej. Idag ska jag bl.a. kolla lite olika jobb, men ska börja med att äta en sen frukost och sen göra en stor-rensning på min laptop. Det behövs! Hoppas alla har haft en bra dag än så länge ♥


Kommentarer
Postat av: p

Pluggar på gymnasiet. Hantverksprogrammet :)

2009-01-19 @ 16:57:40
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Anonym

går i skolan ;p

2009-01-19 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0