Old (!) pictures...

Tänkte visa några av bilderna jag skrev om tidigare! Kvalitén på bilderna är hemsk, men de är som sagt från en gammal mobil. De flesta är 4 år gamla. Ganska länge sedan ändå. Bilderna är tyvärr inte större än så här, men ni ser väl vad det föreställer i alla fall? :)


Caroline, Lina och jag på förfest innan Zebra.


Lina och jag under en shoppingtur i Stockholm


Jag och Lina in the car, i Finland.
Vit/guld/ljusgrön ögonskugga + ljusrosa läppglans var en hit på min solkyssta hy, minns jag. Sminkningen syns inte jättebra på bilden, men fint var det. Ännu finare blir det på blondiner med klarblå ögon! (Jag har mörkgröna.) De färgerna ser underbart somriga ut ihop.



Camilla och jag på Hörnet. Minns ni henne från Paradise Hotel?
Haha, jag hade helt glömt bort den här (sjukt hemska) bilden.

17 år..





Jag och Madde på lektion



De sista två bilderna är från sommaren 2005 då jag, Baggoz och Lina var på lögarängen och såg J.J. Efteråt gick vi bakom för att få autografer och för någon sekund stod jag (helt seriöst) och pillade i hans hår som något idiotistk fan. (Det roliga är att jag inte var det, det var första gången jag hörde och såg honom! Haha. Usch vad jag skäms.) Han signade i alla fall min arm och en pappersbit. Baggoz lockade fram leendet på nedre bilden, haha, charmig som få.



Så ja, det var i alla fall några av bilderna. Skillnad motför nu? Skaplig. Om skillnaden är positiv kan ju dock diskuteras. Nu ska jag ut en sväng, men det kommer fler inlägg idag! Nästa inlägg handlar om drömmar. Jag har länge stört mig på en sak så jag måste få ur mig det här. Hoppas ni har en bra kväll :)

EDIT:
  Inlägget om drömmar kommer imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

Du är dig lik, men klart är det någon förändring.

Du har fortfarande likadana snygga läppar iallfall!



Seriöst, jag tycker att dina läppar ser perfekta ut xD

2009-01-16 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0