Torsdag

Hej! Jag kom nyss hem från Jessica, det blev lite sent igår. Vi kollade först på några dussin avsnitt av Sex And the city och efter det så blev det Twiligt, Jessica hade inte sett den innan. Även hon fastnade för vackra Edward! När den var slut så hade klockan blivit 4 så vi började bädda iordning för att sova. Men att somna var inte det lättaste eftersom Baileys (Jessys djävulskatt) hoppade upp på mitt huvud hela tiden. Ibland får han spel och springer efter folk, biter rejält hårt, klöser och vägrar sluta. Han springer omkring i hela lägenheten som om svansen hade brunnit, till och med upp i granen (Läs: Längst upp i granen!). Galen, helt enkelt. Jag var livrädd att han skulle klösa ut ögonen på mig så jag låg där under täcket med en sån där vattenspruta (vad heter det?), beredd på att försvara mig om han kom i närheten. Haha! "Evil Baileys", som vi brukar kalla honom.

Eftersom jag inte somnade förrän vid 5-tiden imorse så vaknade jag väldigt sent idag. Har inte hunnit äta något än så jag ska gå ner och se till att få något i magen nu. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: anna

fråga henne om katten är kastrerad...för jag är nästan säker på att den gör så för att den inte är kastrerad , då kan de verkligen bli helt galna :S och de mår inte bra av de själva heller:/

2009-01-08 @ 20:34:51
Postat av: IDA

Anna - Katten är kastrerad! Så.. ja, jag vet inte vad det kan vara. :/

2009-01-09 @ 17:18:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0