Day 18

Wazzuup Swedeeen? Klockan är snart halv 8 och jag har inte gjort hälften av vad jag planerade att göra idag. Håller just nu på att testa lite festsminkningar, vilket påminner mig om att jag måste köpa nya lösögonfransar. Fler lite mer annorlunda. Och tippar. Och herre jesus vad jag måste köpa en ny kamera! Jag är ute efter en som fotar som en systemkamera, men som är mindre och billigare. Som jag kan ta med på konserter och även fota make up looks med. Alltså måste bilderna bli skarpa och inte för ljusa om man fotar med blixt. Även kvalitén när man filmar ska vara bra. För ja, jag vill ha en med den funktionen också! Jag har spanat in några alternativ, nu måste jag bara hitta återförsäljare nära mig.
 
Tillbaka till sminket, vi hörs snart igen! Om en timme kommer Lina hem! :D



Och förresten, min mamma är bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju nästan en likadan kamera som dig.. men jag har ju en nyare och så.

Det är en "systemkamera" som jag har fast en liten :D

2009-01-18 @ 20:53:49
Postat av: Anonym

Du är så vacker Ida! :) <3

2009-01-18 @ 21:16:13
Postat av: IDA

1:a - Vad heter din? :) Alltså modellen.

2:a - Tack så mycket! :* <3

2009-01-19 @ 03:18:28
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

aleks kamera är värsta bra.

http://www.youtube.com/watch?v=YOiYmtVBFX4.

jag älskar kvallen du får när du filmar från konserte på din kamera. vilken kamera har du?

2009-01-19 @ 20:14:15
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0