Svårt att slita sig

Fasen, jag som skulle lägga mig tidigt ikväll. Jag fastnade framför "Jordan rättsläkare" följt av "Numbers" och kunde omöjligt slita mig från soffan. Och vad ser jag kommer efteråt precis när jag ska stänga av tv:n om inte mitt all time favorit program - Ally McBeal! Typiskt! Och imorgon går det inte så jag skulle tippa på att det bara går på tisdagar. Inatt var det första av 23 avnitt. Dock lite dåligt att det sänds 02.25 på natten. Men, men.. Jag ska definitivt se det nästa gång! Jeez, vad ögonen blev tårfyllda en gång när hennes dåvarande pojkvän (som jag inte minns vad han hette) lämnade en "hej då"-lapp på en snögubbe utanför hennes port. Vilket sätt att göra slut, haha.. Nej, usch, det var sorgligt. Kanske mest för att jag tyckte att dem passade bäst ihop av de hon träffat och trodde verkligen att de skulle hålla ihop. Haha, vilken tv-nörd jag låter som. Det är jag (faktiskt) inte. Men en box med serien måste jag ha!

Nej, nu måste jag få lite sömn. Jag och Lina ska åka till Västerås strax innan 1 imorgon för att få svar på lite frågor runt Norge-jobben. Godnatt!



Vilket är ditt favoritprogram?

Mina absoluta favoriter är Ally McBeal, Will & Grace, Numbers, Jordan rättsläkare och Scrubs. (Och såklart SATC när det gick). Numbers är den nyaste favoriten! Även fast jag själv inte är intresserad av matte så blir jag helt faschinerad av hur de tänker och får fram saker med hjälp av det i serien. Och att de samtidigt visar en relation mellan bröder, far och son, gör serien ännu bättre. Ännu mer intressant.

Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

Prison Break och Andra Avenyn är såna program som det känns att jag inte kan leva utan xD

Men jag gillar även The Hills, House och Våra värsta år :)

2009-01-14 @ 16:20:17
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Numbers var det länge sen jag såg nu. Följde det ett tag innan :)



Herregud, favoritprogram.. då kan man hålla på ett tag. Finns ju så mycket som går, och har gått, som är bra! xD

Men Förhäxad, Beverly Hills, Melrose Place(de gamla avsnitten), The Hills, Medium,Morden i Midsomer, Lilla huset på prärien.. hm, ska jag fortsätta? haha.

2009-01-14 @ 18:10:13
Postat av: Zara/Nä

Mina favoriter är Veronica Mars och Criminal Minds,

men prison break, one three hills, supernatural och heroes är jävligt bra de med :'D

2009-01-14 @ 18:22:19
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: ida

SATC går fortfarande, varje vardag klockan 19.30 :)

2009-01-14 @ 18:35:42
URL: http://idd-a.devote.se
Postat av: IDA

Ida - Menade när det gick förut, de som går nu är väl repriser? :)

2009-01-14 @ 23:36:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0