Subway

Kom nyss hem från Västerås, det blev lite bråttom tidigare så jag hann inte blogga innan jag åkte. Vi fick skjuts in av Jeanette och gick dit infon skulle vara men ångrade oss medans vi stod och väntade på insläppet, så vi gick till Subway och åt istället. Haha! Gillar ni också mackorna på Subway? Min favorit är Oat meal-bröd, kyckling, gurka och vitlöksdressing. Yum. Vi går på infon nästa onsdag istället.

Hittade förresten ett par snygga skor som jag la undan tills imorgon. De satt perfekt så jag tror att jag ska köpa dem imorgon när jag åker in. Ska in med mamma till IKEA och köpa en till skohylla så förhoppningsvis blir det då också en sväng ner på stan. Dags för mat nu, sen måste jag till affären en snabbis. Hörs senare, tschüss!


  
Dagens enkla (Klicka för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0