Saturday

Haha, jag kan knappt tro det själv, men tror ni att jag vaknade av 4 st alarm? Nej, jag vaknade av att mamma kom hem vid 6 och utbrast "Sover du klockan 6? :O"  Hehe.. Det var skönt att sova ut i alla fall, tror jag behövde det. Lite senare ska jag och familjen kolla på Morgan Pålsson, fick hem filmen i förrgår så vi ska skratta ikapp ikväll. Han är så jävla bra, så sjukt rolig! Är otroligt fest-sugen men tror ändå det blir en lugn lördag om det inte kommer upp nåt senare. Ska återgå till att kolla runt efter snygga plagg på Internet nu. Later!


Jag hittade mina gamla armband från 5:an/6:an när vi städade ur en byrå (som vi aldrig använder) för några dagar sedan. Haha, jag älskade dem, och en kompis hade dubbelt så många - och använde alla samtidigt. Haha! Jag tyckte dem var skitcoola, men vet inte om det är något jag skulle använda idag. Kanske det mörkaste lila (till vänster, inte längst till höger) och de rosa. Kul att hitta saker man inte sett på några år!

Kommentarer
Postat av: Tove

ÅH VA FINA ARMBAND!

2009-01-31 @ 22:02:23
URL: http://tovedenstore.blogg.se/
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Såna har jag också liggandes här hemma, någonstans.

Såna var ju väldigt populära att ha när man gick i 5:an :)

2009-02-01 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0