Norge

Norge, ja... Jag tänkte berätta lite om mina planer. :)
Jag och Lina kommer med största sannolikhet att bo i Norge ett tag framöver för att mestadels jobba. Vi har sagt 3 månader, med start från Februari, vilket förstås kan ändras - antingen bli kortare eller längre - beroende på hur pass bra vi trivs och så. Förhoppningvis blir arbetet på Gardemoen! Berättar mer om allt senare. Datorn följer självklart med i alla fall, så bloggandet fortsätter som vanligt!

Hoppas mina läsare mår bättre än mig idag, min förkylning blir bara värre. Sjukt drygt. Men jag orkar inte sitta inne (som det egentligen var tänkt) så jag ska alldeles strax gå hem till Jessica och ha Sex And the City-maraton med henne och Lina. Har redan sett alla avsnitt men det är ju så grymt bra att det inte skadar att se dem igen. Ha en fortsatt bra kväll, allihopa! Puss!



Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

Vad kul att få jobba i ett annat land! :)

Norge kan ju vara en bra start, om man sedan i framtiden kanske vill jobba längre bort :D

2009-01-08 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0