Mitt 2008 (Oktober-December)

OKTOBER


Fotade Lina en dag. Bilderna och videon från dagen kan ni se här!


Plågade mig själv med filmer som t.ex. Titanic och P.S. I love you. Jag kan inte minnas en gång jag inte gråtit till scenen på bilden ovanför. Älskar den!


Åkte till Eskilstuna för att festa på Lotus (bilden till höger). Att det var tema just den kvällen var dock inget vi visste, så vi var väldigt påklädda motför de andra tjejerna som var där. Haha!



Är han inte en av de vackraste barnen ni sett? Jag skulle i alla fall mer än gärna ha honom som min egen son. Och vilken talang! Både jag och min vän, Caroline, blev helt tagna av den lille krabaten efter att ha sett The Pursuit of Happyness. En film jag rekommenderar om ni inte redan sett den.


Sånt där hårband är inget jag vanligtvis använder och jag har inte heller snelugg, men det är ju alltid kul att testa på olika saker!


Här blev det också klart att jag & Tillan skulle till EMA! Pure happiness!



Många bilder från den här månaden försvann när jag lämnade in datorn, så därför har jag inte bilder på allt. Te.x. så festade jag med Jessy, färgade håret, besökte en jobbmässa, festade lite mer och det var även denna månad som jag återupptog bloggandet! (Men nu måste verkligen designen fixas snarast, det har gått alldeles för lång tid med den här fula. Help me, någon duktig!)





NOVEMBER

Höjdpunkten denna månad var absolut resan till Liverpool!


Jag, Anna och Sabina på väg från Malmaison efter en mycket trevlig kväll. Här skulle jag och Tillan strax ta en taxi till nattklubbarna och festa resten av natten. Perfekt slut på kvällen!


Hotellbaren som vi började första kvällen i. (Innan nattklubbarna.)


Fix inför MTV Europe Music Awards.  (Tillans bild)
Mer om den resan & själva EMA kan ni läsa här!


Efterfestade på Newz Bar


Mosquito var också en av klubbarna vi efterfestade på efter att ha varit på EMA. Mysigt ställe som jag gladeligen skulle besöka igen för en för- eller efterfest!


06/11 Hehe, what a geek. 06:11 sa vi iallafall godnatt efter en grym partykväll!


Åkte hem till Sverige efter 3 händelserika dagar i Liverpool.
Här är Sabina och jag på flygplatsen. :)


Shoppade lite i Västerås med Lina & Jessy


Spenderade ytterligare några kvällar på Pluto och var på fest med en barndomskompis till Lina. Sen slutade min dator slutade fungera vilket medförde en mindre kris (haha). Ser lite skelögd ut på bilden ovanför, men det är jag inte. Haha ;)





DECEMBER


Jag & Lina var på den årliga julmarkaden i det lilla samhället vi bor i.


Bjöd Lina på mina specialnudlar (haha storartat, Ida)! "Hemligt recept".


Jag och Lina åkte till Västerås för att gå på AL's spelning på Taj Mahal och träffa vänner. Kul kväll där man inte bara blev erbjuden något att dricka, utan även en resa till Paris! Haha
 

Mini-granen åkte upp i mitt rum för att öka julstämningen





Jag & Lina hade en syster-kväll med middag & bio. Jättemysigt!


Sen blev det julafton och den firades först hemma med Lina och sedan med henne, mamma och vår låtsaspappa. God julmat, fina presenter, filmer, vin och alldeles för starka groggar. Lite ovanligt att inte fira med släkten som vi brukar, men det blir ju vad man gör det till så det blev en bra kväll ändå. Julkänslan fattades totalt, men annars så.


Sa hej då till Lina inför hennes resa till Hamburg


Jag och mamma hade en god och mysig middag kvällen innan nyår


..Och nyårsafton tillbringade jag med vänner & nya bekantskaper!


Jag vet inte vad ni har tyckt om min årsresumé i 4 delar, så kommentera mer än gärna. Vare sig det är hela resumén eller någon enstaka bild. Jag hoppas att ni tyckte den var någorlunda intressant - i alla fall ni som inte vet vad jag gjorde innan jag startade bloggen. De som "följt mig" på bilddagboken tidigare har nog hört det mesta som har skrivits i resumén, men blir självklart ändå superglad för kommentarer från er med! Så missförstå mig inte där. Tack till alla som läser min blogg, det hade inte varit roligt utan er. Även fast de flesta inte kommenterar så blir jag glad när jag ser att personer tar sig tid att gå in här, jag blir verkligen det. Tack! ♥

Kommentarer
Postat av: p

vänta nu.. "06:11-bilden".. du och tom möjligtvis? på riktigt? ;O

2009-01-11 @ 19:25:27
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: anna

gosh, vad du är vacker kvinna. du är den vackraste jag någonsin har sett!

2009-01-11 @ 20:22:47
Postat av: saarahk @ bdb

OOOOOH, du är så f*cking vacker! =)

2009-01-11 @ 20:53:55
Postat av: Anonym

omg, du är såååååååååååååå vacker!

2009-01-12 @ 17:10:46
Postat av: IDA

Tack så mycket, Anna & saarahk! :*

Varför känns den sista kommentaren ironisk?

Är den inte det så ber jag om ursäkt och tackar så mycket!

2009-01-13 @ 04:31:01
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0