Mitt 2008 (Januari-Mars)

Tänkte berätta vad jag haft för mig det senaste året - i bilder! Eftersom jag inte återupptog bloggandet förrän i Oktober så finns det mycket jag inte har berättat och många bilder jag inte tidigare visat. Jag kommer att ta 3 månader i taget eftersom det kommer bli väldigt långa inlägg men jag hoppas att det går bra. :) Ok, let's go!..

JANUARI


Januari innehöll bland annat mycket festande med tjejerna


Jag var på Rockbjörnen (Bild: Aleks)


Jag och vänner var på plats i Hovet för att stötta TH (och de vann ju!)


Jag spenderade många kvällar på Silk också!




FEBRUARI


Vi posade utan att ha fixat håret (Well, de som känner oss fattar i alla fall..)


Nattbussen blev min bästa vän


Jag festade ofta i Ramnäs


..och Max var alltid med!


TT-posen uppfanns och var med på bra många bilder under året


Vi underhöll (nja, inte direkt haha) våra vänner med den (då) nyaste TH DVD:n


Dansade på Silk gjorde jag mycket också!


Konsertbiljetterna till Tokio Hotel (Sthlm & Oslo) var mina käraste ägodelar


Jag var på lokalfester


Hälsade självklart på pappa (och syskonen) också.
 

Spenderade en dag åt att fota Lina


Flera hemmafester blev det också!


Jag var på Akon's konsert i Stockholm. (Min myspace på bilden)


..och flöt runt i folkhavet, hållandes i hans biffiga överarm (haha, hade inget större val, jag kom inte därifrån. Folket runtom var pretty crazy.) Man ser mig på andra sidan om Akon, inringad. Linas bild.


Träffade Adam. Trevlig kille


Och så lite mer dansande!

Det blev mycket dans och festande i Februari med andra ord. Jag hade många roliga dagar denna månad tillsammans med mina vänner. :)




MARS


Månaden började med en Almighty Lions-spelning i Skbg


Umgicks mycket med familjen ♥


När jag inte kunde hitta paradiset så kom det plötsligt till mig


Firade min vän Cassandra som fyllde 20 med bl.a. middag & Singstar. Singstar är förövrigt något det blev mycket av under våren!


Som ni ser så ägde jag alla på guitar hero!  (Eeeeller inte. Haha..)


Jag hade flera roliga kvällar i Västerås


Och jag var fortfarande ofta i Ramnäs


Jag var på middag med vänner och bekanta


Åkte till Stockholm med Lina, Max, Jessy och Klas för att shoppa


Volonterade som garderobsvakt på en lokalfest

 
 
Och var på Simple Plan's signering i Stockholm. Riktigt trevliga var dem!


Fick bl.a. min iPod signad


Lätt den bästa dagen i Mars. Efter signeringen mötte jag, Lina & systrarna Berglund upp Skåne-tjejerna & spenderade resten av dagen/kvällen/natten med dem i en mysig lägenhet mitt i stan. Jag saknar dem allihopa!


Sov kvar i Stockholm och var med tjejerna på stan innan vi skiljdes åt.


Den här låten ger mig sjukt mycket flashbacks från Mars/April. Den var soundtrack till en film jag såg, hela familjen började sjunga på låten så till slut hamnade den i min iPod. Jag vet knappt vad texten betyder, men jag lyssnade väldigt mycket på den ett tag och därför påminner den mycket om ställen jag var på och saker jag gjorde. :)



April-Juni kommer upp senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt att jag frågar men vad har hänt med din pappa och dina syskon :/?

Och vem är äldst av dig och din syster? :)

2009-01-02 @ 17:46:58
Postat av: cassa

<3<3<3

2009-01-02 @ 19:30:42
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Jag älskar alla dessa årsresumér så det är jätte kul att du också gör en måste jag säg:D

2009-01-02 @ 21:55:08
Postat av: Anonym

haha, ben & jerrys ahhah! :D

2009-01-03 @ 01:35:56
Postat av: IDA

Svar till första kommentaren: Mina syskon mår bara bra, ingenting har hänt med dem.

Antar att du menar Lina där, jag är äldst av oss två. :)



Cassa: <3 :*



Emma: Tack! :D



Anonym: Haha, heaven! ;D

2009-01-03 @ 19:21:51
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Fan vad kul, jag ska oxå göra en, fan:D men åh vad mkt bilder det kmr bli! pjuh XP

2009-01-05 @ 00:25:37
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Emerie

Fan vilka minnen!

Videon du la upp från 3 april, haha jävla tönt jag är som bara vände mig om. :'D

2009-01-05 @ 22:38:33
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0