???

Ehm.. Nu ser jag flera bloggar lika konstigt som min. Är det bara jag som ser den konstigt eller ser ni också den så här;



Eller ser ni den vanligt? Alltså inte som på bilderna?

Om bara jag ser sidorna konstigt, vad är det då för fel?
Något med min webbläsare? Någon som vet? Otroligt tacksam för svar.

Och var tog det förra inlägget vägen? Varför syns det inte? :S
Det första inlägget syns normalt, men 2:a försvinner och resten av sidan är helt huller om buller. Och den där jävla koden som syns på andra bilden står på samma ställe, vilken blogg jag än kollar på. Jag får panik.

Eftersom jag inte vet om ni ser det förra inlägget eller inte så ska jag påpeka att jag har inte rört nånting innan det blev så här. Inte försökt ändra nåt med designeneller liknande, så att nåt hade kunnat bli fel...  Jag fattar inte. Hjälp mig, snälla!


Kommentarer
Postat av: Veronica

På min ser man precis som vanligt!

2009-01-30 @ 10:09:26
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Martina

jag ser din precis som vanligt.. inget fel alls.

2009-01-30 @ 14:30:45
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: tyvärr så vet jag inte det :/ vi hade nå tidningsutklipp på kylskåpet förut där det stod datumen, men det är borta nu :/ och sen försökte jag kolla på internet, men jag hittar det inte någonstans..;/

jaa, jag är helt galen i nagellack :D haha. ja, man måste ju prova på något nytt ibland ;)

2009-01-30 @ 14:51:59
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0