Spa dag, stress och Stockholmsplaner

Godmorgon! Trött, någon? Mina ögon svider lite, men jag vill inte sova bort dagen så de får göra det ett tag. Ska gå ner och göra en god frukost nu med rostade mackor, banan och gott te från London. Ska bara väcka Lina först! Har ni förresten smakat skivad banan på rostmackor? Mums! Jag vet att det låter lite annorlunda - vilket det antagligen är också - men smaka, ni kommer nog bli förvånade hur gott det är! :)

Jag hade svårt att somna igår, så jag försökte underhålla mig så jag skulle bli tröttare. Bl.a. så skissade jag upp mitt framtida vardagsrum och sovrum. Ett ord.. F-a-b-u-l-o-u-s. Jag vill inte avslöja något än ifall jag ändrar mig, men jag kan säga att det kommer vara mycket "typiskt mig", glamour och mycket lampor. Åh, jag som inte trodde att jag kunde längta mer till att inreda...

Idag ska jag ha en liten spa-dag här hemma! Har laddat upp med ansiktsmasker, fotmasker (heter det verkligen så?) m.m. Ska bli härligt! Och visst ja.. Fram tills nyss hade jag noll koll vilket datum det är idag och kom nu på att det är imorgon som Chris Brown uppträder i Stockholm - med andra ord att det är den här helgen vi ska till Stockholm och träffa skåningarna! Stress, stress, jag visste inte ens vilken dag det var! Trodde det var tisdag igår. Bra koll, Ida!



Image and video hosting by TinyPic
Kan man vara vackrare?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag måste fråga dig en sak.. om du gillar hennes musik också? Marilyn Monroes alltså :P

2009-01-23 @ 23:00:36
Postat av: IDA

Sarah - Ja, faktiskt. :) Det kanske är lite ovanligt för en 20åring att gilla sådan musik men jag växte upp med en salig blandning av musikstilar så det är väl därför jag är "öppen för mer". Det är inte så att jag går runt och pumpar hennes låtar i ipoden, men jag älskar hennes röst.. Hon låter som en sjungande fågel, så vackert. Och typen av musiken är så typiskt glamour, 50-tal m.m. och det tycker jag är mysigt! :)

2009-01-26 @ 20:40:53
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0