Day 16

Vilka minnen! Igår kväll hittade jag laddaren till en av mina gamla mobiler, men eftersom den krånglade när jag hade den (laddaren var tvungen att sitta på ett speciellt sätt, ha något stöd mot sig, för att fungera) så trodde jag att det skulle bli svårt att ladda mobilen tillräckligt för att få igång den. Men jag satte i laddaren och när jag sedan kom upp igen från att ha kollat på tv så var den färdigladdad och funkade hur bra som helst. GUD vilka flashbacks jag fick när jag kollade igenom bilderna och satt sen och log som ett fån när jag läste igenom alla sms... Haha, fantastiskt. Det gjorde min kväll, utan tvekan. Dock kändes det som jag fick ett slag i magen när jag upptäckte att de två sista bilderna som togs på min farmor fanns där. Usch vad jag sakanar henne. Hon var speciell för mig och jag vet att vi hade haft många roliga stunder och många gemensamma åsikter om hon fortfarande funnits här nu. Hur som helst, jag kanske visar några av de gamla bilderna på mig och vänner (om jag får deras tillåtelse) senare!

Nu ska jag gå ner och ta lite frukost. En sen frukost, ja. Det blir någon av de goda te-sorterna vi fick från London och rostade mackor med marmelad. Yum!

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

haha, jag har med en sådan mobil som man måste ha på ett visst sätt för att den ska kunna ladda XD

2009-01-16 @ 17:18:56
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0