Carlisle Cullen

..Håll med mig om att det är något väldigt charmigt med honom?

Host, host.. Lina har smittat mig med sin förkylning. Halsmandlarna är uppsvullna och gör jätteont. Dessutom så har en tand gått sönder igen. "Perfekt". Igår såg jag som sagt Twilight igen jag blir bara mer och mer nyfiken på Carlisle, han är både intressant och fin. Håller ni inte med? Han ser.. ovanlig ut. Speciell.. Annorlunda.. och såna utseenden gillar jag verkligen. Såna som man blir nyfiken på. Hur som helst, jag har nyss gjort klart Juli-September av årsredovisningen så den kommer upp innan jag går och lägger mig. Ska ner och ta en kopp te med massor med honung först, min hals behöver verkligen det!




EDIT: Jag tar resumén imorgon när jag har vaknat istället.
Det blev så sent och jag håller på att somna här. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

Jag håller med dig om Carlisle!

2009-01-06 @ 12:03:42
Postat av: Anonym

SV: Haha jo det är ju roligt, minnen liksom. :'D Visst, sno listan. :)

2009-01-06 @ 12:47:51
Postat av: Anonym

jo håller med det föll mig i tanken när jag såg filmen andra gången :P

2009-01-06 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0