Busy day

Idag fanns det ingen tid för att blogga, har varit i Sandviken hela dagen och tog sen en sväng förbi Skbg på vägen hem och blev kvar där sent. Min ena systerdotter blev tonåring så det var kalas för henne idag. Hur kan hon redan vara 13? Hmm, tiden går fort. Alldeles för fort ibland. Får andnöd när jag tänker på allt jag vill hinna göra innan jag blir 30... Usch, hur ska man hinna? Jag försöker att vara så positiv som möjligt ändå - om jag bara försöker så kommer det gå fint!

Dagen började lite stressigt då jag försov mig, men förutom det så har det varit en bra dag. Kul att träffa allihopa och vi kommer förmodligen att ses snart igen, redan i februari, då min brors ena dotter fyller år. Ligger nu i sängen med datorn här brevid och försöker förstå varför jag fortfarande har datorn på... Nej, dags för min beautysleep. Har mycket saker att göra imorgon så jag vill inte sova bort hela dagen - dessutom kanske Lina kommer hem imorgon också! Godnatt








Jag måste köpa en drös med bra ögonskuggor. Med bra pigment. Jag vill köpa upp hela MAC's sortiment, satan vad bra de ögonskuggorna är. Och Pigment-burkarna. De flesta ögonskuggor jag har är från Make Up Store och de är bra, men MAC's är bättre. Skänk lite produkter till mig?


Kommentarer
Postat av: Andrea

I really like your make-up!!

and super cute kitty cat :)

2009-01-18 @ 07:04:16
URL: http://www.andreakm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0