Bringing back old memories

Det blir filmkväll med Lina! Vi håller just nu på att kolla igenom gamla inspelade band (VHS) med uppträdanden och intervjuer med bland annat Hanson.  Haha! Helt sjukt att det är 12 år sedan vi båda var totalt nerkärade i Taylor. Vilka minnen man får - och fler blir det garanterat! Vi har nämligen Spice Girls (jag var ett av sveriges största fans, I swear to god), Aqua,  Backstreet Boys m.fl. kvar att se! Hahaha! Kanske ser de två första Harry Potter-filmerna sen också, beroende på hur pass pigga vi är. Kollade nyss på fodralet - gud vad liten han var! Haha, tiden går så fort! Och gud vad ointressant det här inlägget blev, sorry, I'll stop. Hur som helst, hoppas ni har en minst lika kul kväll vad ni än gör! ♥ Puss!



Laddade upp med godis, nötter och popcorn
inför vår "bringing -back-old-memories"-kväll!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, appropå Spice Girls, jag pratade nämligen om dem idag! Nu när man lyssnar på dem nu fattar man ju alla texterna, men när man var mindre sjöng man ju bara med, utan att riktigt fatta vad man sjöng. Där sprang jag omkring som tio åring och sjöng "I needed some love like I never needed love before, when two become one!" xD Men jag tycker faktiskt att de är ganska bra, fortfarande.

2009-01-20 @ 21:47:15
URL: http://www.metrobloggen.se/VeronicaGrandby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0