5 november 2008

Tänk vad småsaker kan göra en glad. Jag satt nyss och kollade olika TH-bloggar för att spara bilder jag inte sparat tidigare (från då datorn var inne på lagning. Har inte haft tid att göra det än) och kom då till de här bilderna på killarna när de befinner sig i Manchester, England, på väg till Liverpool. Jag såg bilderna förut då när de las ut men reagerade inte på att de är tagna samma kväll som jag såg dem i Liverpool, 5:e november! :D

   

Det var samma kväll som vi kom till Liverpool, när vi satt i samma bar/restaurang där dem satt bara några bord ifrån. Ska inte prata mer om det nu, det jag ville säga var att jag tycker det är kul att ha hittat bilder på dem från den kvällen eftersom vi inte tog några egna. Och sorry, Sabina, du hade rätt. Gustav hade
en röd/svart t-shirt. Haha, det var tjocktröjan som var grå. ;D En av de bästa kvällarna någonsin, lätt.  Jag saknar dem. Längtar tills jag får ett nytt datum att
se fram emot. Den där pirrande, underbara glädjen - och nya skivan såklart!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, wiiih, jag hade rätt =D<3 Haha,

Usch jag kände verkligen inte igen Gustav på hotellet... Speciellt inte med glasögonen, jag tyckte bara han såg bekant ut! ;o

haha <3

2009-01-19 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0