28 Januari

Go'morron. Jag har precis avnjutit en mysig frukost tillsammans med mamma och sitter nu med spegeln i handen och förfäras av min spegelbild. Jag stirrar på två stora finnar i pannan, tre stycken i en trekant snett ovanför munnen och två på hakan. Vad fan har hänt?? Till och med mamma undrade.

Idag ska jag och mina ovälkomna vänner på ett möte på eftermiddagen och efter det blir det Västerås med familjen. Hälla nämare bestämt. Jag ska kolla efter ramar på IKEA och håller tummarna att det där snygga nagellacket finns kvar på H&M.. Då blir jag glad!

Dags att byta ut datorn mot telefonen ett tag. Hoppas ni har en bra morgon!

  
Mitt "Twilight-halsband", som Lina så fint kom på att kalla det. Jag tycker att hjärtat, texten "My Heart Beats For You"  tillsammans med det "smutsiga" silvret påminner om Edward & Bella.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint halsband. :)

ehm fått för mig att du använder dust it och sånt. Så tänkte bara tipsa om www.bangerhead.se dem säljer dust it för typ 99 kr med 20 kr i frakt eller nått. Mycket billigare än 170 kr hos frisören :)Dem säljer ut mycket andra bra produkter med för typ halva priset :)

2009-01-28 @ 18:37:31
Postat av: IDA

Tack, och tack för infon! :)

2009-01-28 @ 21:30:22
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj gud vilket fint halsband!

Vart köpte du den?<3

2009-01-29 @ 14:21:35
URL: http://G
Postat av: Anonym

Ohh vad fint, vart har du köpt det nånstanns?

2009-01-29 @ 21:38:12
Postat av: IDA

Tack! Hjärtat har suttit på en Viktor & Rolf tröja som jag köpte på H&M ("Viktor & Rolf för H&M") 2006. Har aldrig använt tröjan men gillar hjärtat så jag tog av det och satte det på en kedja istället - så jag får användning av det! :)

2009-01-29 @ 23:46:50
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Lina

AAAAAH men du fick idén av mig bara för att jag gjorde det till ett halsband ;D meHE

2009-01-30 @ 01:18:31
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0