Västerås

Japp, det blir Västerås. Jag bestämde mig till slut. Hoppas, hoppas, hoppas för allt i världen att de där leggingsen finns i min storlek, gärna flera snygga färger och inte är för dyra. Med min otur så skulle det inte förvåna mig. Håll tummarna för mig? Har egentligen ingen lust att springa bland miljoner människor i butikerna så jag hoppas att det inte är jättemycket folk, vill bara va en snabbis på stan. Ibland vore det bra härligt att vara superkänd.. Gud vad härligt att få butiken stängd så man kan shoppa ifred. Ingen stress, ingen som tar den sista storleken precis före, inga irriterande köer... Mm. Nej, nu måste jag kila, vi hörs när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Tillan

Det är väl sånt där som är värst med kändisar, såna som tycker att bara för dom är kända, rika och alltså äger pengar som skulle kunna rädda miljontals andra liv om de bara skänkte några av deras miljoner, så stänger de en affär för att de ska få den för dem själva.. Hatar sånt!

2009-02-03 @ 21:27:33
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Tillan

Det är väl sånt där som är värst med kändisar, såna som tycker att bara för dom är kända, rika och alltså äger pengar som skulle kunna rädda miljontals andra liv om de bara skänkte några av deras miljoner, så stänger de en affär för att de ska få den för dem själva.. Hatar sånt!

2009-02-03 @ 21:32:13
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0