Utmanad av Sandra

Vaken sedan 9 och ändå ingen uppdatering. Haha, skärpning! Har den senaste tiden (idag) kollat igenom klipp på gamle "Stewart" med Lina, och känner mig ganska tvungen att lägga upp nåt senare. Haha, egentligen är jag inte mycket för tecknat, men hans kommentarer... Haha! Blev utmanad också, så jag lägger upp det här. Hoppas alla haft en bra morgon! :)


Jag blev utmanad av Sandra

* Länka till den som utmanat dig
* Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
* Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
* Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Jag kan inte använda duschsvampar mer än 1 gång.
2. Jag hatar att dansa till schlager, trance, house och liknande.
3. När jag var liten så trodde jag att "favorit" stavades och uttalades "faborit". När jag sedan fick reda på hur det egentligen stavades så blev jag förfärad och tyckte att det lät jättefult. Men det lät snabbt bättre och idag förstår jag inte hur jag kunde tro att det var ett b i ordet.
4. Om vissa saker har jag väldigt starka åsikter och väldigt svårt att kompromissa eller ge efter. Många saker ser jag svart på vitt.
5. Jag skulle vilja vara en androgyn, het kille för en vecka, bara för att ragga på killar.
6. Ogillar tråkiga, typiskt svenska namn. Och som inte låter bra på engelska.
7. Jag avgudar Paris Hiltons självförtroende.
8. Jag tycker inte om att dricka ur burkar och icke genomskinliga plastflaskor eftersom jag inte ser innehållet. Jag måste se vad jag dricker.


Jag utmanar: de första 8 som kommenterar detta inlägg. Med andra ord, ni som har lust.


Kommentarer
Postat av: Lina

*androgyn

2009-02-17 @ 18:52:29
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0