Kommerintepåenbrarubrikjustnu

Sitter här och diskuterar framtiden med Lina... HON PLANERAR ATT FLYTTA IFRÅN MIG! Den jäveln. Det är inte 100% säkert än, men en kompis ska flytta, så hon får isåfall ta över hennes etta. EN ETTA... Vem fan vill bo i en etta? Jag skulle få panik. Hur snyggt är det att ha sängen i vardagsrummet? Nej du, en 2:a ska jag ha. (Inge illa menat mot dig, Janet. Bara det att personligen så skulle jag inte vilja bo så. Och du har draperi för din säng så man ser inte den.) Ett ordentligt sovrum, vardagsrum och kök vill jag ha. Kokvrå är ingenting för mig.

Måste hoppa in i duschen nu, har smink över hela armen. Swatches and stuff. Tänkte lägga upp ett inlägg om tips på låtar för att öka självkänslan/självförtroendet innan jag sticker, så håll utkik om det är något ni är intresserade av! Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vadå bor du fortfarande hemma?

2009-02-17 @ 22:01:41
Postat av: Anonym

men vadå bor du fortfarande hemma?

2009-02-17 @ 22:01:48
Postat av: IDA

Yes! Men i år blir det eget.

2009-02-18 @ 01:40:05
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0