Lösgodis och Twiligt parodi

Jag har suttit och kollat upp olika jobb ett tag nu men inte hittat många intressanta. Det finns inte många att få häromkring utan att ha gått en flerårig utbildng, ha körkort eller vara minst 25. Jäkligt drygt. På tal om jobb så hörde jag nyss att Max har en telefonintervju med Petter på onsdag. Vad roligt, bra start ju! Nu ska jag knalla ner till kiosken och köpa lösgodis till mig och Lina, tänkte bara tipsa om en video först!..

Jag brukar inte bli så underhållen av parodier men den här videon är faktiskt väldigt rolig! Extremt bra gjord och mer en rolig grej med ditlagda saker än en video där någon driver med filmen på ett barnsligt sätt. Både jag & Lina satt och asgarvade när vi nyss kollade på den. Take a look!




   

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, godis! Nu vart jag sugen!



Sv: Ja, jag tänkte om du kanske hade lust att piffa till mina ögonbryn lite, de är nämligen hemska och jag klarar inte av det själv, för det blir as fult! Sen har jag fått lite money utav min farmor, så jag tänkte att jag kanske kunde komma till Västerås någon helg framöver? Någon helg du inte är uppbokad på (:

2009-02-18 @ 20:03:05
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: isabelle

ellerhur att killen i parodin som spelade jacob black var snygg? shit herrejösses alltså. :DD

2009-02-18 @ 20:20:13
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Lina

Joseph är inge het iaf.. hohohooo 8D

2009-02-19 @ 17:47:56
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0