Min dag än så länge

Vaknade av mig själv strax efter 7 imorse och kunde inte somna om. Antar att det betyder att jag gick & la mig i bra tid och att jag nu börjar lyckas vända tillbaka dygnet. Duktigt, Ida! Väckte Lina vid 9-tiden, åt frukost och satte mig sedan och dregglade över de senaste verken från min absoluta favorit-smyckesdesigner, Tomas Sabo. Promenerade ner till samhället vid 12 tillsammans med Lina för att möta upp mamma och äta lunch på Släggan. Det blev pasta bolognese för mig. Nu har vi nyss kommit hem efter att ha handlat och hämtat ut ett paket, så nu är de andra i full gång med att fortsätta fixa Linas garderob. Idag ska det målas, både garderoben och sminkrummet. Själv funderar jag på att ta bussen till Västerås och ta en sväng på stan... Hmm...



Förresten så ska det tydligen vara någon typ av filmfestival här. Dock förstår jag inte om Suras betydelse av filmfestival är att visa några filmer på bio eller om det blir en mer.. roligare grej, på nåt sätt. Funderar i alla fall på att gå på Australia eller Benjamin Button, den här eller nästa vecka. Australia verkar bättre enligt de recensioner jag läst och vad jag har hört folk säga. Någon läsare som sett filmerna och kan komma med en åsikt om filmerna?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud va god pastan ser ut!

2009-02-03 @ 14:41:38
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Lina

Har inte sett Australia men Benjamin Button är bra men lite för utdragen! :)

2009-02-03 @ 20:15:08
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Jenny

Australia är bra faktiskt, dock har jag inte sett Benjamin Button ännu.

2009-02-03 @ 22:20:25
URL: http://hellohappiness.blogg.se/
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Skulle vara roligt om du kunde visa någon bild på Linas garderob, o sminkrum sen när det är klart:)

2009-02-07 @ 12:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0