Jeans leggings - hiss eller diss?

 
 


Personligen så kunde jag nog inte varit gladare över deras existens eftersom jag har jättesvårt att hitta jeans som sitter som jag vill. Sitter de bra i midjan så är dem för stora i låren.. Sitter de bra över låren så får jag inte igen dem. Jag hatar att leta nya jeans just av den anledningen, det är inte kul att prova sisådär 15 par och inga passar. Så nu ska jag ta och köpa några st - dvs om dem nu sitter bra och ser bra ut irl. Jag håller tummarna...

Jag tycker dock inte att man borde använda dem som jeans, tillsammans med en top som inte går över rumpan menar jag. Jag tycker det är jättefult när man har leggings och sen en top som slutar ovanför rumpan. Var/hur är det snyggt? Likadant med de här. Hur som helst, det är en smaksak och man får väl bära sina kläder hur man vill. Jag ville bara ge min åsikt.

Jag ska åka in till Västerås vid 10, blir bara borta några timmar och visar eventuella fynd när jag kommer hem. Ska som sagt kolla efter leggings men även skor, förhoppningsvis hämta ut ett piercingsmycke på Magic Lines och hitta lösa nitar. Får se om jag hittar något fint! Vi hörs senare, hoppas ni mår bra idag. :)


Bilder från Gina Tricot och Google.


Kommentarer
Postat av: p

HISS!

2009-02-02 @ 14:57:57
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: isabelle

HISS!

min syrra köpt ett par förut, och dom är verkligen snygga. ser ut som ett par vanliga jeans, sitter superbra. (jag provade dom så).

men jag håller med. man ska inte ha korta toppar till. eftersom det inte är någon dragkedja till eller så så skulle det nog se lite fult ut. fast det är ju ändå bra att det är fickor i bak, så om toppen råkar åka upp lite så är det ju inte lika hemskt som om man skulle ha ett par vanliga leggins som åkte upp :P

2009-02-02 @ 18:08:39
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Martina

jag har ett par stentvättade jeanslegging, och sålänge jag bara är hemma har jag typ en tshirt till, men ska jag ut typ på stan så åker ett långt linne på eller ngt liknande.

2009-02-02 @ 19:00:29
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0