Datorkrångel (nummer trehundrafemtioelva)

Min dator har inte alls velat samarbeta med mig idag, därav ingen uppdatering, så jag ber er ha överseende med det idag. Ikväll blir det film/vin-kväll hos Jessy! Vet inte än vilka vi blir (förutom jag, Lina & Jessy) men det blir nog kul. Ska hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällen och sen möta henne vid nio, när hon slutar jobba, för att hyra film. Mamma kom nyss hem med massa ostbågar, godis och annat gott så sånt behöver vi inte tänka på i alla fall. Uppdaterar antagligen från Jessy senare ikväll - kanske med lite bilder! :)

Hoppas ni har får bra fredagkväll!


Just nu. Körsbärsvin!

Tips! För er som (dricker alkohol, men) inte gillar rödvin så måste jag passa på att tipsa om Solbacka Körsbärsvin - det är rött vin men smakar inte alls som det. Det smakar mer som stark körsbärssaft. Kan lukta lite rödvin, men smakar absolut inte det. Blev tipsad att testa det för några minuter sedan och jag - som absolut inte gillar rödvin - tycker faktiskt att det var gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0