Dagens tröttaste tjej

Jeanette kom hit och gjorde oss sällskap över frukosten imorse. Strax efter så kom Lukas och var här medans mamma, min moster m.fl var i Västerås och köpte saker till Linas walk-in closet. Jag är lite putt här, hon har "3 rum i 1" och jag bara mitt + 5 irriterande garderober som tar upp plats. Längtar tills jag skaffar min egen walk-in closet. Så mycket smidigare. Vi kom förresten på den coolaste idén för några dagar sedan! Garderoben som hon nu håller på att göra om går hela vägen "bakom" mitt rum, den är liksom lika lång som mitt rum, så vi föreställde oss hur det skulle vara att slå upp väggen i slutet (som då skapar en ingång till garderoben från mitt rum), så den har ingångar i båda ändarna - och sen dela på den! Det vore nice. Men det är inget som kommer bli av, lite ovärt att fixa så mycket när vi säkert kommer flytta snart ändå. Men idén var kul måste jag säga. :)


Jag vill be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, det blir bättre. Lovar. Jag har aldrig varit så trött som jag är just nu, helt allvarligt. Det här inlägget har tagit ca två timmar att skriva eftersom jag tuppat av (somnat) helt plötsligt, tre gånger. Helt sjukt, jag kan knappt hålla ögonen öppna. Vet inte varför det är så här, men det känns som att jag kommer svimma om jag försöker hålla mig vaken längre, så jag säger godnatt nu. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa ♥



Världens goaste Simba imorse. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0