10 Februari

Godmorgon! Sitter här i sängen, lyssnar på Bottle Pop och dansar sittandes medans jag försöker läsa Sofis mode. Inte lätt att sitta still till den där låten, eller vad säger ni? Haha. Ser mycket snyggt i tidningen och blir jäkligt sugen på att beställa hem nåt från Internet, meeen så vad det ju det här med pengar. Får snåla lite. Men på tal om shopping.. Gud vad jag gillar mitt nya "Carrie"-bälte (midjebältet med nitar)! Nitar överhuvudtaget - på skor, väskor, smycken, kläder.. Jag tycker det är så snyggt. Idag ska Lina få vara ansiktsmodell så jag kanske lägger upp lite bilder från det ikväll. Kanske ska iväg och sola också, lite färg skulle inte skada. Nu - frukost!

Visst ja! Jag ska ringa och höra med S vad de där tabletterna för acne hette idag, så jag skriver ut det senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0