Packar

Hej & hå! Packningen pågår för fullt här hemma. Inatt åker vi!

Eftersom det sket sig med skjutsen till flygplatsen och ingen annan ville ställa upp så måste vi nu åka buss från Västerås till Stockholm kl. 05:00 inatt och därifrån ta flygbussen till Nyköping vid 07:00 imorgonbitti. Ja, jag är lite bitter eftersom jag tycker att någon kunde ha ställt upp men nu är det som det är och ingen idé att gräma sig över det. Jag har ju i alla fall lärt mig något; att jag vet vilka som är värda att ställa upp för i framtiden. Alltid lär man sig något! =)

Eftersom vi måste åka härifrån strax efter kl. 4 inatt så ska jag försöka fixa klart allt nu på dagen och försöka somna redan vid 5-6 på eftermiddagen så jag orkar upp inatt för att fixa mig innan avresa. Eftersom vi sedan komer att vara vakna till imorgon natt så är det med andra ord inget alternativ att vara uppe hela natten.

Har massor att göra innan vi åker så jag ska fortsätta här. I'll talk to you later! ♥


Köpte ny concealer och nytt puder när jag var i Västerås i söndags så nu kan jag andas ut över det i alla fall. Recension på produkterna kommer efter Hamburg när jag provat dem ordentligt.


Har även fått mina nyårsskor "indansade" av någon brutta med snygga ben så nu är de redo att användas. ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur lång blir du i de skorna?;) Har så jäkla kul på resan och festa lite för mig med! Något speciellt ställe nu ska fira nyår på?<3

2009-12-29 @ 15:05:13
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0