Lashes, lipsticks... and You.



Som ni ser så består min önskelista mestadels av make up men snygga smycken och favoritparfymen finns också med. Högst upp på listan står det kamera och det är egentligen det enda jag verkligen behöver. (OCH en extern hårddisk!! Nej, jag har inte köpt en än.) Behöver en bra för att kunna föreviga resan till Hamburg, till kommande sminkguider.. och givetvis till Tokio Hotel-konserterna framöver! =)

Önskar ni er något speciellt i år? Finns det kanske något ni vill ha lite extra mycket?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Tack så mycket! men hela du är ju gudomligt snygg! ;D sånt tycker jag är orättvist här i världen. Hehe.

2009-12-23 @ 01:38:34
URL: http://lba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0