23 December

En dag kvar nu bara! Jag känner mig som ett litet barn, det pirrar i hela kroppen. Jag och Lina hade en liten mini-julafton här hos mig igår med julmat och paket. Jag kunde inte låta bli att ge henne ett i förväg och det verkade hon inte ha något emot. Haha..

Just nu sitter jag och sminkar mig. Ska strax klä på mig, hämta upp Lina och åka hem till vår låtsaspappa där det blir julmiddag tillsammans med hans barn idag. Ska bli kul att träffa dem igen och speciellt underbara lilla Linus som alltid är lika blyg i början med efter ett tag vill att man ska "flyga flygplan" till armarna går av. Haha, han är så söt.

På tal om julmat så kom jag att tänka på hur länge sedan det var jag var på julbord. Flera år sedan! Why? Nästa år ska jag bjuda hem massa tjejer till mig på julmiddag, det har jag bestämt redan nu. Jag har ingen aning om var jag är/bor om ett år men det skadar väl inte att preliminärboka i god tid menar jag. Haha ;)

Nej, tillbaka till sminket nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0