1 DECEMBER

Det är svårt att med ord beskriva hur mycket jag längtat till den här dagen på senaste tiden. Det kommer inte hända något speciellt idag, jag ska inte åka bort någonstans, inte heller har vädret varit annorlunda. Det är bara själva grejen att det blivit December som gör mig glad idag. Det är så mycket glädje i den här månaden med allt fixande inför jul och känslan jag får då är verkligen den bästa jag vet.

Jag blir så lycklig rakt igenom när tänker på julen och allt kring den. Julmusiken, att pynta, umgås mycket med familjen, köpa julklappar och göra människor glada. Ja, ni har säkert hört det förut men jag tycker verkligen att det är den härligaste tiden på året. Spelar julmusik för fullt här hemma just nu och ska strax hoppa in i duschen. Det här är och blir en bra dag. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0