På Lördag


Den 22:a Augusti (på Lördag) är det dags för den Coldplay konsert som jag väntat på sedan December. Jag fick biljetten i julklapp och trots att jag tänkte "gud vad långt det är till Augusti" så har tiden sedan dess gått otroligt fort. Sommaren har bara svischat förbi. Jag minns att jag sa; "Vad härligt att det är i Augusti, då kan vi sitta i solstolar i kön!" (haha). Härlig tanke på ett sätt.. men eftersom vi fick väldigt bra sittplatser så slipper vi köandet.

Konserten är på Stockholms Stadion och det är Lina som gör mig sällskap. Jag ser fram emot att äntligen se dem live och även att det är Lina jag ska se dem med. Kanske borde jag sätta på Viva La Vida och lära mig några av låtarna från albumet..? Låter som en bra idé.

Kommentarer
Postat av: J.<3

Enjoy it! :)

2009-08-22 @ 00:02:08
URL: http://her-world.blog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0