20 Augusti

Strax efter klockan 9 imorse blev jag väckt av att Lina står i dörren och ropar "Ida!? Gå upp nu!!". Eftersom jag försov mig lite så var det bara att slänga på sig kläder och gå ut i bilen där Max väntade. Jag hade lovat att följa med till Västerås sjukhus som stöd och "den som ställer alla frågor" som personen själv lätt glömmer i all nervositet. Det gick i alla fall bra så nu kan man släppa oron ett tag.

Jag är fortfarande jättetrött efter att bara ha sovit några få timmar inatt så jag tror att jag ska lägga mig och sova en stund. Så länge får ni jättegärna berätta vad ni tycker om Tokio Hotel's preview av Automatic / Automatisch här i kommentarsfältet!


Bilder från Toms blogg

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag älskar den, helt grymt bra :D längtar tills singeln kommer ut!

2009-08-20 @ 17:39:21
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillar den:) Den tyska är bäst, men det är bara för att, för mig är th tyskar..inga jävla amrikaner..de är med i EU Fatta! Haha;)<3

2009-08-20 @ 21:51:28
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0