Finbesök

Dagen tillsammans med Lina, Max, Daniella och Paula var väldigt trevlig. Det blev kramar, mat (där personalen fortfarande kunde min vanligaste beställning trots att jag inte visat mig där på ett halvår, haha), lite småshopping och efter lite svårigheter att hitta en bra uteservering så blev det även en fika. Härliga tjejer det där! Vi hade inte setts sedan förra våren/sommaren innan vi sågs idag, men nu ses vi kanske igen redan om några dagar då jag & Lina ska ner till Stockholm för bland annat en konsert.

Här kommer i alla fall tre bilder från dagen;


Söta Daniella


Kameraskygga?


Daniella, jag och Paula. Nice seeing you again, girls! ♥

Kommentarer
Postat av: Paula

Underbart!<3

men hahahaha jag på andra bilden, herregud, hahaaha!

2009-08-20 @ 12:32:17
Postat av: IDA

Paula: Haha så söt <3

2009-08-20 @ 13:09:36
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0