The Voice 09

Stockholm och The Voice. Det är vad som står på schemat idag. Bland annat.

Klockan 2 blir jag hämtad av Lina, Max m.fl och då bär det av mot huvudstaden där vi ska spendera denna Lördag. Vi ska hälsa på någon som Max känner och även träffa några vänner som vi inte sett på länge. Det ska bli roligt.

Mot kvällen hittar ni oss på T.G.I. Friday's uteservering (vi hoppas på att det finns plats) och efter det så blir det The Voice i Kungsträdgården. Eller.. vi får väl se hur det blir med den saken. Vi har nämligen en tendens att fastna på T.G.I.F och strunta i anledning vi faktiskt kom dit för. Jag gillar verkligen det där stället och har haft många roliga kvällar där så jag hoppas att ikväll inte blir ett undantag.

Ses vi där?


Passar vi inte in alldeles perfekt på bilden? Haha

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag ska också på The Voice :) Ska bli så kul!

2009-08-15 @ 13:18:02
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0