Qwarnfestivalen 01.08.2009

Kom på att jag inte visat bilder från kvällen då vi var på Qvarnfestivalen. Tog inte så många bilder inne på Qwarn men innan blev det en hel del. (Lånade några av Lina & Caroline också.) Sällskapet var alldeles förträffligt & kvällens uppträdande stod bland annat Veronica Maggio för.


Jag och Lina


Rosa drinkar gillar vi!


Jag och Bagge







Det blev mycket sång och skratt i bilen på väg till Qwarn


Maggio på scenen


Kanonkväll! Jag hade verkligen roligt. Det börjar bli dags för en riktig tjejkväll snart tycker jag. Dra ihop ett gäng vänner man inte träffar så ofta, äta middag och kanske ta en krogrunda? Alltid kul med en kväll fylld av skratt bland vänner.
I slutet av månaden kanske?

Kommentarer
Postat av: carolineeeee

Haha varför tog bort mina fina ansiktuttryck, unge!!

2009-08-15 @ 13:37:55
Postat av: Ki

Vart har du köpt din "jacka" du har på dig? Du är jättefin i den :)

2009-09-01 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0