Mot Västerås och Stockholm

Nu är det snart dags för mig och Lina att åka in till Västerås och ta tåget mot Stockholm. Tillan möter oss på centralen & då ska vi bara hem till henne och lämna av lite grejer och sedan sticka iväg till Stockholms Stadion. Efter konserten ska vi möta Tillan på centralen igen och sedan gå ut någonstans. Hon pratade om något nytt ställe men vi får se var vi tar vägen. Kul blir det nog i alla fall och jag ser fram emot kvällen.

Mobilbloggar förmodligen under resten av dagen eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator förrän imorgon. Take care! ♥


Tillan och jag på MTV Europe Music Awards i Liverpool förra året


Kommentarer
Postat av: sanna

glöm inte ditt leg :D ;o

2009-08-22 @ 15:36:58
Postat av: IDA

Haha :D det var (som tur var) det första jag packade ner den här gången :'D

2009-08-23 @ 15:03:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0