I'm alive!

Hej! Har inte haft tid att blogga hittills men nu är jag här. Coldplay konserten var så mäktig! Underbar! Mycket bättre än vad jag väntat mig faktiskt. Direkt efterår så mötte vi Tillan och Anna på en uteservering på medborgarplatsen och när de stängde så drog vi vidare till F12 och dansade. Lyckad första kväll!

Jag får berätta mer om konserten när jag kommer hem på onsdag med bilder och videor (jag glömde kamerasladden hemma) för nu ska jag och Lina ska sätta oss framför tv:n med varsin förpackning vindruvor och titta på Michael Jackson's DVD Moonwalker. Hoppas ni hade en bra lördag och även har en bra dag idag. Vi hörs senare ikväll!


Jag och Lina på tunnelbanan strax efter att vi anlänt till Stockholm igår eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0