Förberedelser inför kvällen

Ändrade planer. Mygginvasionen som jag nämnt tidigare är nu värre än den hittills varit så vi tänkte att vi skulle vara hos Bagge istället, men eftersom det bara är några hus ifrån mig så tvekar jag på att myggmassan är mindre på hennes altan. Nej, vi beger oss hem till Lina istället. Kör förfesten i hennes lägenhet där man förhoppningsvis slipper bli uppäten av de små krypen.

Lina kom nyss hit och vi håller på att fixa det sista nu. Ska strax fixa håret och sedan ringa Baggoline. Tänkte prova mobilblogga under kvällen så jag håller tummarna att det fungerar som det ska. Tack så jättemycket för förklaringen, Veronica!

Hoppas ni får en rolig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ändra till 21 på din presentation ;)

2009-08-02 @ 02:34:17
Postat av: IDA

Haha det hade jag glömt! Thanks

2009-08-02 @ 04:18:53
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0