(mobilblogg) En av de värsta sakerna...

En av de värsta/skämmigaste sakerna som finns är när man själv vet att man har åldern inne för att komma in på krogen men inte kan bevisa det. Ännu värre när man är 21. Det som inte får hända (och aldrig brukar hända) hände alldeles nyss. Jag insåg att jag glömt mitt legg hemma. Tack vare en snäll vakt kom jag in ändå men i baren blev jag nekad. Självklart förstår jag att de kan bli av med tillståndet om de serverar alkohol till någon som inte kan visa leg på att de är över 18 men visst blir man lite sur. Det ser dock ut att ha ordnat sig nu & vi har 2 timmars sitt-tid har ute på TGIF så nu blir det mat & (förhoppningsvis) några daiquiris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0