DJ Iris is in the house!


Hittade en bild på mig & Jessy på hennes dator från några månader tillbaka

Hej! Hahah jag är DJ här hos Jessy och om jag får säga det själv så är jag jävligt grym på det. Bara bra musik. Låtarna jag tipsade om i förra inlägget + en vild mix av låtar med bl.a. Sean Paul och Papa Roach. "Typisk Ida-musik" som Johanna uttryckte det. (Jag saknar dig!)

Vi ska snart dra vidare till festen och jag ville bara önska er alla en trevlig kväll. Så, ja... Trevlig fredagkväll önskar mig, Lina, Jessy, Max, Mange, Cassandra & Selahn!


Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: jag älskar dig med! Haha det ser jag framimot:*

2009-08-08 @ 08:31:58
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0