DDM 4 ÅR

Jag är hemma igen efter en kul kväll i Stockholm och ska alldeles strax sova.
Innan jag kryper ner i sängen vill jag bara säga: grattis, grattis, grattis, grattis!

Idag är det (eller eftersom klockan passerat 12 så är det väl rättare sagt igår)
4 år sedan Tokio Hotel släppte sin första singel Durch Den Monsun och även om icke-fans inte kan förstå det så sätter det ett leende på mina läppar.

För två år sedan så befann jag mig i Stockholm för en fanträff med ballonger, sång och självklart en hel del fans och jag är lika stolt idag som jag var då. I fyra år har det gått rakt uppåt för bandet och både stjärnstatusen och fanskaran ökar för varje dag. Jag beundrar deras framgång och vad de har lyckats uppnå under de senaste åren och är glad över att veta att jag stöttar dem på vägen genom att vara ett fan.

Nu är det inte långt kvar tills vi får höra deras nya singel "Automatic" och endast några veckor tills det nya, efterlängtade albumet "Humanoid" släpps. Jag kunde omöjligt längta mer efter att få höra deras nya musik och önskar dem all lycka med det nya albumet.



Kommentarer
Postat av: ellinor

yaaay, grattis grattis grattis :D

2009-08-16 @ 11:17:53
URL: http://ellisnoris.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan alltså,den där sista bilden gör mig knäpp! Jag fattar inte hur han hela tiden lyckas bli ännu hetare än vad han redan är? Det finns inget stopp på den där, Bill!

2009-08-17 @ 22:40:05
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0