Datorkrångel - Update från Linas dator

Hej! Tänkte att jag skulle meddela att min dator har tagit semester och har inte alls fungerat som jag vill idag. Antar att det beror på att jag knappt har något minne kvar vilket gör att den i stort sett står still. Som tur var så hann jag få in bilderna från igår på datorn innan den började sega så de kommer upp imorgon när jag rensat datorn på onödiga saker. Förhoppningsvis fungerar det bättre då. Brukar göra det.

Morgondagens tutorial blir en ganska somrig look med mycket färg. Ja, så här i slutet av sommaren. Det är ingen "crazy" eller ovanlig sminkning den här gången men jag har några såna på lager att visa er också.

Jag fick låna Linas laptop för en snabb uppdatering och ska nu inte slösa bort mer sovtid. Vi har haft myskväll här hemma hos mig ikväll, tittat på tv och bara tagit det lugnt. Vi hörs imorgon när jag har vaknat, hoppas att ni alla mår bra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0