Bilder från Sandviken

(Hoho, jag blev tvungen att ta hand om ett par saker så inlägget fick vänta...)


Min storasysters kladdkaka slår allas. Gissa om jag blev glad när jag såg att hon hade gjord två till efterätt?

 
Titta vilka fina väggbokstäver jag fick av henne och hennes familj.
Försenade födelsedagspresenter är toppen - jag älskar sånt här!

 

Ett egentligen alldeles för privat foto för att visas på en blogg, enligt mig....
Men p.g.a. att det i år (i förrgår) är 10 år sedan så.... ja. Jag saknar Dig.



Det blev en liten photoshoot vid kyrkan innan vi åkte hem. Jag på bilderna och Lina bakom kameran (för en gångs skull. Haha). De bilderna får ni se senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0