BERLIN


På grund av ett litet misstag då Lina råkade boka ett enkelflyg till Berlin igår ikväll när hon bara skulle testa om sidan fungerade (efter att den hade krånglat hela dagen) så kommer nu hon och jag att spendera fem dagar nere i Tysklands huvudstad i början av September. Från den 2:a till 6:e för att vara mer exakt.

Om 13 dagar flyger vi dit och vi har redan planerat in flera must-do's & platser vi vill besöka. Ett tvärsäkert stopp blir i alla fall Madame Tussauds! Antibakteriella våtservetter står högst upp på inköpslistan - här ska det pussas vaxdockor!


Kommentarer
Postat av: sanna

ska ni inte se TH? dem ska ju spela i tyskland då, tror jag det var, läs på kenzas blogg

2009-08-19 @ 13:42:26
Postat av: Rebecka

Lite roligt att råka boka en biljett ;)



Jag var i Berlin för ca 3 veckor sen, och besökte självklart Madame Tussauds för att krama Bill!!

2009-08-19 @ 19:43:48
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/
Postat av: IDA

Sanna: TH spelar i Köln den 27:e Augusti - vi åker till Berlin i början av September. Självklart skulle jag jättegärna åka dit också men för det krävs en biljett.... så om jag inte vinner en så får jag helt enkelt vänta tills det kommer vanliga konsertdatum. :) Så länge får jag nöja mig med Bills vaxdocka!

2009-08-19 @ 22:41:32
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha!

Ni e för roliga...""eftersom Lina råkade beställa en biljett, så får vi väl lov att åka dit"

De e så det ska vara...spontanitet e det bästa som finns.

2009-08-20 @ 14:20:13
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: sanna

okej, ja jag såg det nu:/ synd =) men hoppas att du vinner biljetterna;D

2009-08-20 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0