Vilka ställen bör vi besöka? Vad borde vi se?

Ni som besökt Berlin får gärna titta hit! Jag tänkte nämligen höra om någon av er har tips till butiker, restauranger, nattklubbar och liknande. Jag har redan fått några tips och även själv letat upp en massa shoppingställen men det bästa vore att få rekommendationer från människor som faktiskt varit där tidigare.

Det är inte många dagar kvar nu. Vi åker på tisdag natt och är båda så otroligt taggade (!!) så förberedelserna är i full gång här hemma. Hojta gärna till om ni har något förslag. Själv så ska jag fortsätta kolla efter coola nattklubbar..


På tal om Tyskland... Så här såg favorikillarna ut igår på deras akustiska minigig i Köln. Det ska bli kul att se/träffa dem igen när de börjar turnéra och speciellt väldigt spännande att höra deras nya låtar live. Jag hoppas att jag lyckas få med mig någon eftersom flera av de gamla fansen jag känner har börjat tröttna/lagt TH-tiden bakom sig. Synd - men någon som vill dela en underbar upplevelse hittar jag nog!


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VILL!

2009-08-28 @ 16:06:22
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Ellehur, helt underbar :D Dock älskar jag den silvriga västen från nelly, men det är lite dyr så då passar ju den svarta bättre :P



På tal om konserter. Jag ställer gärna upp om du inte skulle ha någon att åka med :) Jag har en kompis som gillar tokio hotel, men hon går sista året på gymnasiet och har inte tid och råd att åka på så mycket konserter. Och jag känner att jag verkligen vill på många konserter (eller så många som möjligt) med dom när deras turnée drar igång :P och vi känner ju inte varandra, men alltid kul att lära känna nya människor :)

2009-08-28 @ 17:43:37
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Lina

Öh, okej... du tror inte jag skulle vilja åka och se TH när dom kommer tillbaka?? .__. Ida, vad tänker du med?

2009-08-29 @ 02:53:38
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0