12 Augusti

Det var väl på tiden att min laptop ville fungera. Det tackar vi för. *Suck*

Jag har i alla fall hunnit med en del idag medans den hade timeout. Jag klev upp i bra tid och blev klar med att städa upp rejält på mitt rum (ni anar inte hur stökigt det var. Eller.. Lina och Johanna har nog sett hur det kan bli), duschat, ätit en god middag och nyss fikat tillsammans med min underbara mamma på trappan.

Just nu håller jag på att göra iordning mig och så fort jag är färdig så ska jag möta Lina och hjälpa henne med lite nödvändigheter till ikväll. Hon och några andra ska ut på krogen i Västerås men jag vill spara så mycket pengar som möjligt tills jag åker till Stockholm den 22:a så jag stannar hemma. Jag ska ändå vara där 4-5 dagar (inte riktigt bestämt hur länge än), gå på konsert, besöka Gröna Lund, fira en födelsedag och festa så pengar kommer behövas.

Jag längtar verkligen - tror att det kommer bli några riktigt roliga dagar!

Kommentarer
Postat av: Kate

Very nice blogg. Can I give a link to my blogg? =)

2009-08-12 @ 20:24:28
URL: http://kate-kd.blog.cz
Postat av: Ida

Mitt rum skulle också behöva en ordentlig röjning, jag kan knappt se golvet. Snart lär väl alla grejer börja krypa iväg av sig själv.



Och låten är verkligen helt underbar <3

2009-08-13 @ 18:05:17
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fin blogg :)

Kram Lovisa

<3

2009-08-14 @ 17:54:40
URL: http://lovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0