What a rough night

"Godmorgon". Told you it was gonna be late. Ögonlocken, näsan och, ja, hela ansiktet är uppsvullet. Vilken natt...

Jag somnade inte förrän vid klockan 8 imorse. Det var länge sedan jag var så orolig en hel natt. Jag ska göra iordning något att äta och funderar på att sen åka in till sjukhuset, till de andra. Det senaste vi hörde var att läget var "stabilt". Jag hatar sjukhus, speciellt det där. Och inte för att jag är rädd för läkare eller liknande... Utan för att jag har för dåliga minnen därifrån. Men jag får försöka tränga undan alla såna minnen idag.

Ska åka nu. Uppdaterar så fort jag kommer hem, ursäkta igen för inaktiviteten här. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0