Spa

Nu är kläderna borta, sängen renbäddad och golvet damsuget. Var tvungen att städa upp lite inför finbesök vi väntade idag. Våran söta kusin, Jonna, kom hit för en liten stund sedan! Det var ett bra tag sedan hon hälsade på oss så det är jättekul att ha henne här igen. Planerna för kvällen är fortfarande osäkra.

Jag, Lina och mammas twin har planerat en liten överraskning för mamma idag. Eftersom hon jobbar och stressar mycket så tycker vi att hon behöver koppla av lite... så vi ska ge henne ett presentkort på massage + dubbelbad & bastu, har vi bestämt. Hon förtjänar att bli lite extra ompysslad. Jag ska sätta på mig vårjackan nu och gå iväg tillsammans med Lina och Jonna upp till spa:t för att betala kalaset..

Ut och njut av vädret nu, vi hörs senare! ♥



Jag och Jonna 2007

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur gammal är Jonna? :)

2009-04-07 @ 14:39:07
Postat av: Leonita

Vad jobbigt, här är vädret kasst!

2009-04-07 @ 16:20:55
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hur gammal är Jonna? :)

2009-04-12 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0